B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Thursday, December 23, 2010

perBEDAan............

hai korg..hari ni xde cerita menarik pn..tpi,entah knp hari ni aku teringat pada s'sorg..:(
& ape yg aku nk share ni adalah antara LAGU yg paling aku minat n kena ngan aku & DIA..
Kat sini aku sediakan lirik skali..korg hayati k..
Pejamkan matamu di hadapanku
Kan ku cium kau tuk terakhir kalinya
Sudahlah kita tak mungkin untuk bersama
Perbedaan membuat kita terpisah
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Genggamlah tangan ku ini
Aku bahagia saat bersamamu

Usaplah setiap tetes air matamu
Usah kau tangisi perpisahan ini
Bukanlah keinginan kita berpisah
Perbedaan membuat kita terpisah

Dengarlah suara hatiku
Aku bahagia saat bersamamu

Oh..
Ingatlah sumpahku ini
Aku bahagia saat bersamamu
Aku bahagia bahagia
Aku bahagia saat bersamamu 
 
P/S :-
" Walaupun antara kita dah tiada ape2 ikatan,SY AKAN SELALU MENDOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK..n sy harap awak selalu bahagia "

No comments:

Post a Comment