B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Thursday, January 13, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

SALAM..VIP2 KU..
Ohoiiiiii.....ahahaha..pe kabo ? hrap sihat yerk..
hari ni tbe 2 rase cam nk masuk contest..tgok cam best je an..so,,nk try ni..
contest ni di beri nama :-
contest ni diambil dari blog si gadis bermata coklat

Ok..sebelum 2 ni syarat2 nyer wahai VIP2 ku..:-
1. korang kena jadi follower blog ni
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest & hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100?
 4. tag 5 kwn2 yg korg rse akan join
5.tarikh tutup adalah 1 MAC 2011 k

ok..now !! here i am..ahahhaha
1. dah jdi followers,,lau x caye tgok followers awk k..ehehee(^^;) followers ke 365
2.sudah letak,,nmpk x kt kiri tuuuuu...;p
3.ermm,,lau dapat rm 100 erk? nak beli handbag arr..handbag yg sedia ada ini sudah lame & lau ade balance nk beli purse sekali..
ni la purse yg aku nk..tpi,bkn la mcm ni..lebih kurang jer..from TROPICANA LIFE..shantek2 au..uhuhuu
hehehehee..boleh an ?? 
4. erm,,kwan2 yg aku nk tag adalah ;-
>> hana
&pekja 
>>  nad
>> sakura 
>> nurul
ahahhaha..DONE yaww !! ngee~~ (^-^)
 ahah!! this is my pic..actually,,ni pic cousin aku..aku amik mse blek kg ngan die ...
 actually..aku x tau nk pilih pic ape..sbb aku ngan cousin aku ni mmg pantang jmp camera ade je pic yg ktorg amik..mcm kt bawah ni :-
 ni lak pic mase aku n BFF aku g tgok Konsert reunion AF8 kt Bukit Jalil =)
huhuu..harap2 cik si gadis bermata coklat 
ni suker erk  =) eheheheehee..  

* P/S : letak dua pic..xpe an? sbb x ckp pn kne letak satu jew...hihihihii 
* DON'T COPY2 erk?? korg budak baek an..;)
ADIOSSSSS....

No comments:

Post a Comment