B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Tuesday, January 4, 2011

Utusan Malaysia Online - Sukan

Utusan Malaysia Online - Sukan

ni aku nk share ngan korg tntg ape yg aku baca kat utusan tadi..actually,aku bangga ar gak kn sbb pemain2 kita dihargai..tapi,aku takut la kalau2 dorg ni 'DIHENTAM' suatu hari nanti kalau prestasi dorg menurun..Yela,kita semua sedia maklumkan keadaan penyokong2 kita..kalau menang sanjung bagai nk rak,tapi kalau kalah..Hmm,korg sendiri tau ar kn mcm mane pny kutuk..Ape2 pn aku harap PEMAIN2 KEBANGSAAN kita ni jadikan HADIAH @ IMBUHAN yg dorg dapat 2 sebagai PEMANGKIN SEMANGAT untk maju & berjaya di masa hadapan. 
  &  
jangan mudah lupa diri..INGAT..!! KADANG2 KITA KAT ATAS,KADANG2 KITA KAT BAWAH..bila ada kat bawah,x salah untk memandang atas untk mencapai CITA2..& bila dah berada di atas sesekali jgn lupa untk memandang mereka2 yg di bawah =)
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA (^-^)
ADIOS =)

No comments:

Post a Comment