B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Monday, September 17, 2012

SAYA & MEREKA ^__^

assalamualaikum..
hari nie entah kenapa rasa rajin nak update blog ku yang tidak seberapa ini >_<
mungkin kerana rasa bahagia teramat sangat :D

korang pernah tengok tak telemovie Biar Mimpi Sampai Ke Bintang?
dalam telemovie tu ada cakap "KALAU NAK MIMPI BIAR SAMPAI KE BINTANG,KALAU TAK SAMPAI KE BINTANG, DAPAT CAPAI LANGIT PUN JADILAH" 
**LEBIH KURANG MACAM TU, TAK INGAT..EHEEHHEE**

jadi ,tak salah nak bermimpi,kan ? 
macam saya..
tapi,alhamdulillah..mimpi saya & teman saya jadi kenyataan.
*apa mimpi kami?
ermm, biarlah rahsia..hehhehehee
laaa,nak tau jugak ke ?
ok,saya beri hint..
mimpi tu ada kaitan dengan insan ini :D


lee hongki <3 i="i">

Seung Hyun <3 i="i">

owh ya, alang2 dah update blog nie..nak share dgn korang semua keGEMBIRAan apabila dapat DATE dengan my beloved Prims Chingu <3 nbsp="nbsp" span="span">
kita orang date dekat KL Festival City.
makan2 dekat Seoul Garden. *kenyang tahap gaban,sampai ada yang tersandar . Siapakah itu > ;pp
gelak ketawa bagai tak hengattt !!! *seolah2 kami je yang ada dekat dalam Festival City tu ^__^
jalan2 cuci mata. *saya nampak drum ,terus ingat MINHWAN >_<
penat.
makan ice cream. *dapat banyak ice cream free ;p
picca ! *itu penting ;)

**memandangkan Line agak bedebah,so saya combinekan picca kami ^^




okay dokey you ollz ! line memang mencemburui saya..
see ya :D

No comments:

Post a Comment