B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Monday, January 31, 2011

HANG oUT..BERSAMA KANAK2 RIBENA =P

SALAM wahai VIP2 KU..
SIHAT X??
Amacam hari mggu?? best x?
hehehe..bgi aku smlm hari yg sgt memenatkan..
sbb smlm aku hang out ngan kanak2 ribena yg ROCKKK !! ahahahhaa..sgt2 la penatnyerr..tapi mmg BESHH !!=p
cume ade la beberape bnda yg x best terjadi..x perlu la aku cter kt korg..bak kate CT,,Biarlah Rahsia..ehehehee..
actually,,smlm aku kuar hang out ngan cousin aku & kwan2 die..kat WWM @ Wangsa Walk Mall..






lepas 2 kitorg makan kat Auntie's Kopitiam..perghh !! Hainanese Chicken Chop kat citu mmg TERBAEEKK !!!!!


after that,si cousin aku ni mmg penghasut yg baek..die hasut aku swoh shopping..aku pon ape lgi termakan la hasutan die..ehehhee..(padahal mmg nk beli..)
ni gelang yg aku beli...cantikk...;)
pas2 aku ade beli baju yg sgt cantik gak..tpi,,hehe..sory le ye,x dpt upload ....

Selesai hang out kt WWM,aku g Times Square plak ngan family makcik aku..adik cousin aku ni nk g sana..n then dalam kul 10.00 p.m 2,ktorg g makan lak..tmpt makan 2 mmg beshh..malangnyee aku x hengat name tmpt 2..tapi,SPAGHETTI CARBONARA kat citu mmg TERANGKAT !!.=)
Perghh !! mmg penat..1 hari merayau..tapi,,bestt !!
OK LA KORG.........
LOVE U ALL,my VIP..
ADIOSSSSSSSSSSSSSSSSS...


No comments:

Post a Comment