B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Monday, January 24, 2011

kenangan mengusik jiwa =)

SALAM wahai V.I.P2 ku =)
Entry kali ni aku nk story ngan korg perasaan aku ni..aku RINDU giler kat member2 aku mase school..Bak kate org zaman persekolahan 2 adalah zaman yg paling indah ...Mmg pon..mase 2 kite semua berkawan tanpa ade perasaan PREJUDIS or perasaan yg negatif2 ..Sbb,mase 2 bagi kite semua persahabatan yg kita bine 2 adalah ikatan yg sgt2 indah..
aduh..sedih plak aku ni..

aku kangen kat korg la :-
yg len pn aku rindu..aku rindu kat DIRA,DESI,ARENIES,SHAM,ZAER,AFIQ,CICAK,AMY & semua arr kawan2 kite yg len..EX-SEMERBAK..xspecially,dak2 SASTERA dulu..=(


& bile aku dengar lagu ni aku ingat kat korg semua...=(
aku harap satu hari nnti kita akan Hang out ramai2 k..
kita bikin havoc..ahahahhahaa..
aku SAYANG giler2 kat korg...
i miss all of u....

pesanan Tuan tanah :-
“ Hanya zaman persekolahan yg mengajar kita erti persahabatan & remaja..Bila zaman itu berlalu ia tak akan kembali lagi..Ketika itu jua kita membawa haluan masing2 & sukar untuk kita semua bersatu dalam 1 tempat sekecil bilik darjah..belajar,bergurau & ke kantin besama2..Zaman persekolahan adalah zaman remaja yg paling sukar dilupakan.Yg pastinya kita akan tersenyum & menangis bila mengenangkan INDAHnya zaman itu..”
So,hargai PERSAHABATAN korg k..;)

ADIOSSSS.....

No comments:

Post a Comment