B.A.P

B.A.P

FT Island

FT Island
Five Treasure Island

Sunday, January 16, 2011

My Dreams “Wedding”. contest from CST Production

salam wahai VIP2 Ku..=)
huh,,ni nk ctr sket..aku nk masuk contest dari CST PRODUCTION...actually aku x tahu ar ade peluang untk menang or x..tpi,,x salah an mencuba..he~~ (^^;)

Hadiah dia mmg TERBAEK DARI LADANG ;)

HADIAH-HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI (gila kentang..)- 1 event full coverage by CST PRODUCTION photo & video (Majlis pernikahan / Persandingan / Pertunangan / Aqiqah / Birthday / etc… )
- 1 set wedding Dress Bride & Groom (worth RM4000++) by LYNDA RAHIM KUALA LUMPUR.
- Hadiah ini valid sehingga 1 Jan 2012 sahaja.
- Hadiah boleh di tukar milik.

ni plak tarikh tutup & tarikh voting :-
6 Jan – 20 Jan 2011 (Penyertaan)
- 21 Jan – 31 Jan (Online Voting)

sebelum 2,contest ni ade tajuk :-
1) My Dreams “Wedding”. (anda boleh ceritakan konsep wedding yang anda impikan)
2) My Dreams “Love Story”. (anda boleh ceritakan jalan cerita cinta yang anda impikan / kisah benar anda.

& secara rasminye aku pilih "My Dreams Wedding”.
name pon DREAM kn ? so,pe lagi mari la berangan.... hhhehehehe.

AKAD NIKAH

aku rase saat ni la paling dinanti2kn stiap pasangan..coz,,saat ni akan menyatukan dua hati..(ececeh..ayat..) ;p & untk akad nikah ni lau boleh aku nk pakai sesuatu yg SIMPLE tpi NICE & ELEGAN
mcm baju kat bawah ni..


tapi aku xnk colour putih or pink or biru..sbb dah slalu sgt org amik..lau boleh aku nk colour GOLD..
mcm ni :-

=)

TEMA
Bercakap tntg tema..Actually,lau tny aku,aku impikan ARABIC WEDDING..sbb aku mmg suke tema ala-ala arabic ni..
mcm perkahwinan MAWI  & EKIN 2..

cantik an..n ade sesi menaiki kereta kuda..ishhh..mmg terbaek la..(kuat nyer berangan cik shekien)

* colour : hitam + pink + putih

HANTARAN
hantaran plak aku nk berkonsepkan sarang burung..seolah2 simbolik aku & pasangan aku akan "bebas" dari hubungan cinta yg biase & diikat dgn ikatan perkahwinan..( ahah !! ayat jiwang cik shekien..)
& hiasan utk hantaran ni adalah bunga2 segar..





CAKE
part ni paling best ! aku nk cake mcm ni..

yg menampakkan ciri2 arabic ...tapi,aku nk tukarkan kek ni kpda pulut kuning :)


MAJLIS RESEPSI
sebenarnye aku impikan sebuah majlis resepsi yg bertemakan "DALAM TAMAN"..dan ianya betul2 dalam taman..
majlis ni untk tetamu VIP..antara tetamu VIP / ternama yg aku nk sgt dtg :-
- PM Malaysia
- Mantan PM Malaysia (Tun Mahathir & Tun Abdullah)
- Dato' Ct
& of course penyanyi yg paling aku minat FT a.k.a Faizal Tahir ;)
dan tntu nya aku nk jemput korg VIP2 aku ni...
untk majlis ni aku nk ade :-

1.FLOWERS BOYS & GIRL =)

dorg ni la yg akan menyerikan majlis resepsi aku ni..sbb dorg ni kn comel2.ngee~~
flowers boy akan pakai mcm ni..
flowers girl plak akn pakai mcm ni....
wah !!!comel nyerrr..dah dpt bayangkn ni...

2.GAUN
aku impikn gaun pengantin yg indah ttpi ade ciri2 muslimah memandangkan aku wanitayg bertudung..& yg pstinya akan membuat hadirin terpegun ;p

* colour : purple metalik  + black

3.PELAMIN
pelamin untk majlis ni mesti dihiasi dgn rose segar berwarna putih & purple ;)
mcm ni...............

pesanan Tuan Tanah :-
klau nk cakap tntg impian perkahwinan,,mmg xkn cukup entry aku ni,,tp...ini je yg mampu aku share ngan korg..=)

" setiap org ade impian & cita2..tpi,untuk merealisasikan nya kita harus berusaha dgn gigih..krn sesuatu itu tidak dtg dgn sendirinya.."

No comments:

Post a Comment